دانستنی های آتلیه عکاسی

2017/08/15

آنچه از یک خدمات عروسی برای همیشه می ماند، فیلم و عکس این مراسم است، هیچ کس هم حاضر نیست این لحظه های بیاد ماندنی و عاشقانه را در تشریفات عروسی خود از دست بدهد، حالا به هر قیمتی که باشد.

انتخاب آتلیه عروس برای خدمات مجالس یکی از مهم ترین قسمت های برنامه ریزی تشریفات عروسی است، بنابراین در انتخاب آتلیه برای خدمات عروسی خود دقت بسیار داشته باشید و مواردی نظیر ” تجربه و خوش ذوق بودن تیم عکاسی و فیلمبرداری” ، “رعایت اخلاق حرفه ای” ، ” احترام به مشتری” برای تشریفات عروسی خود را با توجه به سلیقه و بودجه خود، در نظر بگیرید.

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری تشریفات عروسی تان را از بین چندین آتلیه انتخاب کرده اید و قرارست امــروز برای عقد قرارداد تشریف ببرید، پیشنهاد می کنم برای امضای قرارداد خدمات عروسی ، عروس خانم و آقا داماد، هر دو حضور داشته باشند تا سلیقه هر دو برای انتخاب آیتم های مختلف و درج در قرارداد، اعلام گردد.

ما به شما کمک می کنیم تا در زمان عقد و امضای قرارداد، چه مواردی را علاوه بر مفادی که از پیش در قرارداد ذکر شده است، در نظر بگیرید و بصورت کتبی درج کنید تا با خیالی آسوده، بهترین و عاشقانه ترین لحظه های شما، در قاب دوربین ثبت و جاودانه شود.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات