آتلیه بارداری

2017/09/06

ژست بارداری,عکاسی بارداری,آتلیه بارداری,آتلیه عکس بارداری

ما با دنیایی از عشق، تمام هنر و تجربه خود را به کار می گیریم تا لحظاتی جذاب و تکرار نشدنی از شما ماردران زیبا در قاب دوربین مان جاودانه کنیم.
کادر حرفه ای ما با تجربیات چندساله خود این اطمینان را به شما میدهد از زمانی که آتلیه پاکوتا برای عکاسی بارداری خود انتخاب می کنید به طور کامل مشاور و راهنمایی های لازم را به شما خواهد داد و از مرحله ی رزرو وقت، انتخاب رنگ و هماهنگی لباس با همسر، نوع آرایش و ملزومات جانبی عکاسی بارداری گرفته تا لحظه ی تحویل کار خاطر نشان می کنیم که کار با کیفیت حرفه ایی و مناسب و مورد رضایت شما انجام پذیرد

عکاسی بارداری و عکاسی حاملگی به یکی از عکاسی های پرطرفدار در بین خانم های باردار یا حامله تبدیل شده است و به تبع آن انتخاب آتلیه تخصصی بارداری نیز چالشی برای خانم های باردار شده است. در چندین سال اخیر و با پیشرفت تکنولوژی و به تبع آن ، پیشرفت کار عکاسی ،‌ عکاسی جدیدی به نام عکاسی بارداری مطرح شده است . در این میان مردم نظرات مختلفی در مورد عکاسی از دوران بارداری و یا همان عکاسی از دوران حاملگی دارند.

از میان شاخه های گوناگون عکاسی متأسفانه عکاسی دوره بارداری به مقدار زیادی مورد کم لطفی قرار گرفته و کمتر شناخته شده و متأسفانه بسیاری از خانم های باردار از این مسأله بی اطلاع هستند و گاهی اوقات زمانی مطلع میگردند که دیگر فرصت برای ثبت این خاطره را از دست داده اند.

همهء تلاش ما بر این است که بتوانیم مانند سایر کشور های اروپایی این بخش را در کشور عزیزمان جا افتاده تر کنیم و در واقع عشق ،توجه و زحمت مادران عزیز در این دوره و همینطور حضور با محبت پدران گرامی را ثبت کرده و به کودکانشان یاد آوری نماییم.

آتلیه پاکوتا ،اولین آتلیه در غرب تهران است که به صورت تخصصی در این بخش فعالیت میکند و توجه زیادی را روی این بخش متمرکز کرده و امیدواریم شما عزیزان نیز برای این امر اطلاع رسانی کنید و اگر خودتان این دوران را سپری میکنید ، درنگ نکنید و اقدام نمایید .

(بهترین زمان برای عکاسی این دوران از ماه ۷ به بعد بارداری است)

متأسفانه امکان گذاشتن نمونه کار به دلیل حفظ حریم شخصی خانم های باردار امکان پذیر نمیباشد.

منتظر حضور گرم شما در محیط صمیمی آتلیه پاکوتا هستیم.

اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم ، ثبت لحظات این دوران سخت بارداری حق طبیعی یک مادر است و او تا آخر عمر خود این لحظات سخت اما شیرین را به یاد خواهد داشت. برای این کار آتلیه بارداری و یا همان آتلیه عکاسی بارداری کار عکاسی دوران بارداری و حاملگی را انجام می‌دهد . آتلیه پاکوتا نیز به صورت تخصصی و با کادر حرفه‌ای عکاسی نیز یک آتلیه عکس بارداری خوب در تهران به شمار می رود.

آتلیه عکس پاکوتا کار خود را در سال ۸۴ به صورت تخصصی و با استفاده از عکاسان حرفه‌ای شروع کرد. در آتلیه عکس پاکوتا شما می‌توانید از نمونه عکس‌های بارداری و یا همان نمونه عکس دوران بارداری دیدن کنید و پس از مشاهده نمونه عکس‌های آتلیه بارداری در آتلیه عکس پاکوتا ، وقت خود را رزرو نمایید و از امکانات آتلیه عکس پاکوتا شامل انتخاب عکس آنلاین و پارکینگ اختصاصی و عکاسی حرفه‌ای استفاده کنید. این قابلیت‌ها و امکانات در آتلیه عکس پاکوتا باعث شده است که ما به عنوان یک آتلیه بارداری در تهران و به صورت تخصصی و به عبارت صریح‌تر ، آتلیه تخصصی بارداری در تهران به شمار بیاییم.

همچنین اگر خانم‌های باردار محترم می‌خواهند عکاسی بارداری را در منزل خود انجام دهندُ دیگر به آتلیه عکس پاکوتا نیایند، در این مورد هم می‌توانند عکاسی بارداری در منزل یا به عبارت دقیق‌تر اگر بخوهیم بگوییم ، عکاسی بارداری در منزل در تهران را به عکاسان حرفه‌ای و کادر مجرب آتلیه عکس پاکوتا بسپارند.

در عکاسی بارداری دوران حاملگی یک زن ثبت می‌شود. بعضی از خانم‌ها عکسشان را سه ماهه سوم بارداری می‌گیرند تا بزرگی شکمشان را نشان دهند. بعضی دیگری در سه ماهه دوم عکس می‌گیرند تا برای اعلام جنسیت جنین از آن‌ها استفاده کنند. به هر حال اگر قصد دارید در سه ماهه سوم عکس بگیرید، توصیه می‌کنیم برای بعد از هفته سی‌وششم برنامه‌ریزی نکنید. زیرا از آنجا که معمولاً پیش‌بینی زمان دقیق تولد نوزاد ممکن نیست، امکان دارد که وقتی‌که برای عکاسی گرفته‌اید بیش از حد دیر باشد و نوزاد زودتر متولد شود.

دوره بارداری زمان هیجان و انتظار برای رسیدن جدیدترین عضو خانواده‌ است. عکاسان ما در آتلیه عکس پاکوتا به شما کمک می‌کنند تا این هیجان را ثبت کرده و یک پرتره بارداری به‌یادماندنی خلق کنید که تا سال‌ها حس انتظار امروزتان را در شما زنده کند. عکاسی بارداری برای بعضی از خانم‌ها دلهره‌آور است، اما کارکنان مجرب و صمیمی آتلیه عکاسی پاکوتا به مادران باردار کمک می‌کنند تا زیبا دیده شده و همچنین احساس زیبایی کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عکاسی باردرای، شرایط و امکانات موجود می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید .

آیا حتماً باید در عکس‌ها تنها باشم؟
اینکه بخواهید در عکس‌هایتان تنها باشید، یا بخواهید افراد دیگری هم در کنارتان باشند، تماماً به خودتان بستگی دارد. بااین‌حال، عکاسان ما در هر جلسه عکاسی اجازه حضور تعداد مشخصی از افراد را می‌دهند. بنابراین، اگر می‌خواهید یک عکس خانوادگی بگیرید و خانواده بزرگی هم دارید، بهتر است ابتدا موضوع را با عکاس در میان بگذارید تا مطمئن شوید که ازنظر او مشکلی نیست. تنها لازم است تلاش کنید که این لحظه آن طوری ثبت گردد که می‌خواهید دیده شود.

چه انتظاراتی باید داشته باشم؟
عکاسی بارداری، کلاً در جوی آرامش‌بخش انجام می‌شود. این‌زمانی است که شما می‌توانید عشق، صمیمیت و لذتتان از بارداری و اضافه کردن عضو جدیدی به خانواده خود، نشان دهید.

بهترین قسمت این کار این است که هیچ عکس درست یا غلطی وجود ندارد. شما می‌توانید به هر مقداری که خواستید ژست‌ و فیگورهای متنوع بگیرید یا اینکه تنها از ژست‌های متعارف استفاده کنید. تمام‌کاری که باید انجام دهید این است که خودتان باشید.

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات