آتلیه عروس

2017/09/06

عکس تنها چیزی است که از مراسم عروسی شما باقی میماند. این جمله را از زبان بسیاری از نوعروس ها میشنویم. پس از گذشت سالها از عروسی شما ، عکسها یادآور خاطرات خوش آن شب رویایی هستند.

عکس همیشه برای خود شما ، اقوام نزدیک و حتی کسانی که در جشن شما حضور نداشته اند جذاب است. در آینده فرزندان شما هم عکس عروسی شما را تماشا خواهند کرد. توصیه نوعروس توجه ویژه به مقوله عکس در مراسم عروسیتان میباشد.

انتخاب آتلیه عروس و آتلیه عکاسی کار آسانی نیست اما اگر به توصیه های ما و تجربه سایر نوعروسها توجه کنید آنقدر هم سخت نخواهد بود. در وهله اول توجه داشته باشید که کارهای هنری از جمله عکس و میکاپ سلیقه ای میباشد.

هر عکاس سبک خاص خودش را دارد و به شکل خاصی عکس میگیرد. پس اولین کار پیدا کردن آتلیه عکس منطبق با سلیقه شماست. هنگامی که به یک آتلیه عروس مراجعه میکنید به ژست عکسها ، شکل نورپردازی ، کیفیت و میزان شارپ بودن عکسها توجه کنید.

پیشنهاد میشود در مورد تجهیزات مورد استفاده از جمله نوع دوربین ها ، فلاشها ، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده میشود (مانند فلاش پرتابل ، هلی شات و رفلکتورها) با عکاس صحبت کنید.

یکی از هزینه های عمده در آتلیه عروسی ، فیلمبرداری مراسم میباشد. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب مراسم ، کیفیت دوربین ها ، کرین و هلی شات میتواند هزینه های شما را بالاتر ببرد. ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را نیز مد نظر داشته باشید.

عکاسی عروس
ماندگارترین خاطره از عروسی فیلم و عکس عروسی میباشد. به همین دلیل ما با داشتن آتلیه اختصاصی عروس به دنبال ارایه کاری زیبا ، با کیفیت و ماندگار به مشتریان گرامی می باشیم.
آتلیه عکاسی عروس نورا با برنامه ریزی و بهره گیری ازمتخصصان و طراحان خانم و آقا و استفاده از بروزترین تجهیزات ، دوربین های عکاسی و عکاسان ماهر بهترین لحظات شما را ثبت میکند.

همچنین در نهایت امانتداری امنیت و اطمینان به خانواده های اصیل و مذهبی ایران عزیزمان دارای کادر خانم و باغ اختصاصی زیبا برای شما عروس خانم محجبه میباشد. آتلیه عکاسی عروس و باغ اختصاصی موجب هرچه زیباتر شدن فیلم و عکسهای شما می شود.

 

  کلمات کلیدی :
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات